میز عسلی استیل

در حال نمایش 9 نتیجه

راهنمای خرید میز عسلی استیل

در بیشتر خانه‌ ها میز عسلی را در کنار مبل یا صندلی استیل می‌بینید. میزها در این محل کاربرد زیادی دارند و افرادی که روی مبل می نشینند می توانند به راحتی از میزها استفاده کنند. میز عسلی همچنین محل مناسبی را برای چراغ‌های رومیزی فراهم می‌کند و امکان روشنایی مناسب را در اتاق فراهم می‌کند.

اتاق‌های نشیمن اغلب از میز عسلی در چیدمان بهره می برند. میز عسلی مدرن امروزه با اقبال قابل توجهی روبرو شده اند. برای مثال میز عسلی استیل مدرن با ظاهر ساده و در عین حال جذاب خود می تواند دکوراسیون منزل شما را جذاب تر کند.

در فروشگاه هومت تنوع بی نظیری از میز عسلی استیل مدرن ارائه می شود که می تواند هر سلیقه و هر سبک خانه ای را پوشش دهد.

خرید میز عسلی استیل دغدغه بسیاری از خانواده‌های ایرانی است. با توجه به اینکه این محصول جذابیت زیادی برای دکوراسیون داخلی می‌تواند داشته باشد خرید آن روز به روز بیشتر هم می‌شود. اگر می‌خواهید بهترین میز عسلی استیل را در اختیار داشته باشید و با استفاده از آن دکوراسیون خودتان را جذاب‌تر کنید باید در این خرید حساسیت زیادی به خرج دهید.

شما باید به نکات و پارامترهای زیادی دقت داشته باشید تا با کمترین قیمت ممکن بهترین محصول را بخرید. مطمئن باشید کمی دقت و ارزیابی دقیق بازار به شما کمک می‌کند تا بهترین میز و عسلی استیل را در اختیار بگیرید.

 

در خرید میز عسلی استیل چه چیزهایی را مدنظر قرار دهیم؟

اگر می‌خواهید بهترین میز عسلی استیل جدید را خریداری کنید باید روی چند ویژگی مهم حساسیت داشته باشید. با تمرکز روی این ویژگی‌ها می‌توانید بهترین میز عسلی موجود در بازار را تهیه کرده و از آن استفاده نمایید:

  • ابعاد میز عسلی استیل

    قبل از خرید میز استیل عسلی اول از همه باید ابعاد محیط مورد نظرتان را دقیق بررسی کنید. شما باید محل قرارگیری میز را مشخص کرده و اندازه آن را تخمین بزنید. با این کار می‌توانید میزی را در بازار پیدا کنید که دقیقاً متناسب با محل قرارگیری آن باشد. اگر ابعاد میز متناسب با محل قرارگیری آن تنظیم نشوند، میز نمی‌تواند جذابیت خوبی برای دکوراسیون شما داشته باشد.

  • مواد اولیه

درست است که در ساخت میز عسلی استیل، بیشترین مواد اولیه‌ای که مورد استفاده قرار می‌گیرد ورق‌های استیل هستند. با این حال نوع استیل به کار رفته در این محصولات ممکن است از لحاظ مرغوبیت با یکدیگر متفاوت باشد. از طرفی مواد اولیه دیگری هم در تولید میزهای عسلی مورد استفاده قرار می‌گیرند که روی کیفیت نهایی محصول تاثیر مستقیم می‌گذارند.

  • روش تولید میز عسلی

ویژگی سومی که سبب تمایز انواع میز عسلی استیل با یکدیگر می‌شود روش تولید آنها است. کاملا مشخص است که هر کدام از برندهای تولید کننده میز عسلی برای ساخت این محصولات روش تولید متفاوتی بهره می‌برند.

هرچه روش تولید آنها بهتر باشد کیفیت محصول بالاتر می‌رود و طول عمر آن افزایش پیدا می‌کند. طبیعتاً در این بخش شما باید روی اعتبار و سابقه برند تولید کننده میز عسلی توجه داشته باشید.

  • طراحی

    هر مدل میز عسلی استیلطراحی خاص خود را دارد و به همین دلیل نمی‌توانیم برای همه آنها قیمت یکسان مشخص کنیم. چیزی که سبب تفاوت آنها می‌شود، پیچیدگی آسان بودن طراحی است. برخی از انواع میز عسلی با پایه استیل طراحی پیچیده و جذابی دارند اما طبیعتاً قیمت آنها به همین دلیل بالاتر می‌رود.
    هر چند به نظر می‌رسد خرید این مدل میز عسلی پایه استیل نسبت به میزهایی که طراحی پیچیده‌ای ندارند منطقی‌تر باشد.

بررسی انواع میز عسلی استیل

همانگونه که گفتیم بر اساس پارامترهای قبلی میز عسلی استیل در انواع مختلفی تقسیم می‌شود. طبیعتاً اگر دنبال خرید بهترین مدل میز عسلی مبل استیل باید انواع آنها را بشناسید و گزینه‌ای را انتخاب کنید که با شرایط شما بیشترین همخوانی را داشته باشد. انواع مختلف میز عسلی پایه استیل عبارتند از:

  1. میز عسلی کلاسیک

    میزهای عسلی کلاسیک طرح‌های سنتی دارند. این محصولات معمولاً با استفاده از چوب‌های با کیفیت تولید می‌شوند. اگر به طرح‌های کلاسیک و سنتی علاقه دارید باید سراغ این مدل میز عسلی جلو مبلی مبل استیل بروید. البته باید این را هم بدانید که در طرح‌های مدرن استفاده از این محصول کار اشتباهی خواهد بود.

  2. میز عسلی استیل مدرن

    اگر به طرح‌های جدید و جذاب علاقه دارید باید سراغ میزهای عسلی مدرن بروید. در این مدل میز عسلی و جلو مبلی استیل علاوه بر ورق‌های استیل از مواد اولیه دیگری مثل شیشه، فلز یا چوب برای طراحی کمک گرفته می‌شود. به همین دلیل اکثر میزهای مدرن طراحی جالب و جذابی دارند و دارای خطوط مینیمال و ساده هستند. از این میزهای عسلی مدرن بیشتر برای فضاهای جدید و معاصر استفاده می‌شود.

  3. میز عسلی بزرگ یا کوچک

    دو مدل جذاب دیگر میز عسلی استیل به انواع کوچک و بزرگ آن تقسیم می‌شود. میزهای عسلی که برای فضاهای وسیع و باز استفاده می‌شوند به میز عسلی بزرگ معروف شده‌اند. میزهای عسلی کوچک هم همانگونه که از نام آنها پیدا است بیشتر برای فضاهای کوچک و صرفاً کاربردهایی مثل نگهداری کتاب یا گیاهان کوچک مفید می‌باشد.

  4. چند منظوره:

    اگر دنبال میزی هستید که بتوانید از آن برای چندین کاربری استفاده کنید باید سراغ میز عسلی استیل چند کاربره بروید. از این گونه میزهای استیل می‌توان به طور همزمان به عنوان نگهدارنده کتاب یا غذاخوری استفاده کرد.اگر دنبال میزی هستید که کیفیت خوبی داشته باشد و بتوانید از آن برای تمامی نیازهای خودتان بهره ببرید باید سراغ این مدل میز عسلی استیل بروید.

خرید میز عسلی استیل چقدر هزینه برای شما به همراه دارد؟

یکی از مسائلی که هنگام خرید میز عسلی استیل باید به آن دقت داشته باشید، قیمت محصول است. با توجه به اینکه هر کدام از انواع میز عسلی شیشه ای پایه استیل شرایط متفاوتی دارند نمی‌توانیم برای همه آنها یک قیمت مشخص کنیم.
به همین دلیل اگر به بازار بروید برای انواع مختلف این محصول قیمت‌های مختلفی مثل قیمت میز عسلی استیل نقره ای، قیمت میز عسلی استیل طلایی، قیمت میز عسلی استیل و... را مشاهده خواهید کرد. قطعاً فرایندی که در تولید میز عسلی استیل مورد استفاده قرار می‌گیرد روی قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است. همچنین اینکه کدام یک از انواع میز عسلی سه تیکه استیل، میز عسلی سه تایی استیل، میز عسلی جلو مبلی استیل، میز عسلی استیل مربع، میز عسلی استیل گرد، میز عسلی استیل طلایی، میز عسلی استیل نقره ای، میز عسلی تاشو پایه استیل و... را تهیه نمایید در قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیم می‌گذارد.

 

میز عسلی استیل را از کجا خریداری کنیم؟

اگر می‌خواهید بهترین ميز جلو مبلي میز عسلی استیل طلایی را خریداری نمایید جای خوبی آمده اید. هومت تولیدکننده تخصصی میز و صندلی استیل و متنوع ترین فروشگاه میز عسلی استیل است. بهتر است برای خرید میزهای عسلی استیل مستقیما سراغ تولیدی میز عسلی استیل بروید که عومت یکی از برترین آنهاست.