مبلمان و میز استیل، ترند روز بازار مبل

وقتی صحبت از مبلمان می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد چوب است. اما در سال های اخیر با کمبود تدریجی منابع چوب و تقاضای مردم برای سازه های جدید مبلمان، نوع جدیدی از مبلمان در مقابل مبلمان سنتی چوبی مطرح شده است؛ یعنی مبلمان و میز استیل.

 

 

استنلس استیل(که می توان در فارسی به آن استیل ضد زنگ گفت) در حال حاضر یک ماده محبوب برای طراحی و تولید مبل، میز و دکوراسیون داخلی منزل و اداری است. استیل، در مقایسه با سایر مواد، بسیار سخت است، به راحتی آسیب نمی بیند، و در برابر سایش مقاوم است؛ بنابراین به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد.

در حالی که دکوراسیون کلاسیک همچنان یک سبک محبوب است؛ امروزه می‌توانید مبلمان فلزی را در سبک‌های مختلف از فرفورژه آنتیک گرفته تا کروم مدرن و مینیمال پیدا کنید. طراحان داخلی همچنین شروع به ادغام چندین سبک طراحی کرده اند و ترکیبی منحصر به فرد و تعادلی از سبک ایجاد می کنند تا شخصیت افراد را در فضای زندگی آن ها منعکس کند. اثاثیه فلزی امروزی به طور فزاینده ای محبوب شده و عنصری هنری و ارگانیک به فضاهای بی زمان می بخشد. دوام و پتانسیل بی پایان فلز برای امکانات طراحی، آن را به یک ماده ایده آل برای ساخت مبلمان منزل و اداری تبدیل می کند. به میز جلومبلی، صندلی و میز غذاخوری، میز کنسول و موارد دیگر فکر کنید.

 

میز غذاخوری استیل هومت مدل گیت

 

مبل و میز استیل را جزئی از خانه خود کنید...

بسته به سبک دکوراسیون منزل شما، راه های زیادی برای ادغام مبلمان فلزی با در نظر گرفتن سلیقه شخصی شما وجود دارد. طراحی های فلزی مشکی، ظاهری صنعتی دارند، در حالی که رنگ های برنجی، نقره‌ای و طلایی روشن، جذابیت بصری فوق العاده ای به خانه شما می‌بخشند. همچنین به این نکته توجه کنید که ترکیب بیش از سه فلز با رنگ های متفاوت در یک فضا می تواند تمام جذابیت این مبل یا میز های استیل را از بین ببرد. اگر مطمئن نیستید که آماده تغییر دکوراسیون منزلتان از چوب به استیل هستید، می توانید به جای محصولات بزرگتر(مثلا میز غذاخوری استیل) از میز عسلی شروع کنید تا ببینید چقدر می توانید با این سبک از دکوراسیون مدرن ارتباط برقرار کنید.

به هر حال یک دکوراسیون منزل خوب، می تواند تاثیر بسیاری بر آرامش روانی و حس رضایت شما داشته باشد. ما پیشنهاد می کنیم قبل از تصمیم گیری درباره این موضوع خاص ترین محصولات استیل هومت را ببینید. حتما ارزش این را دارد که با ذهنیت بهتری درباره این بخش مهم از زندگیتان تصمیم گیری کنید. برای دیدن انواع مبل، صندلی و میز استیل هومت، از فروشگاه آنلاین هومت یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید. 

 

میز جلومبلی استیل هومت مدل گیت

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش