5 دلیل برای خرید مبلمان و میز استیل

مبلمان و میز استیل، اخیرا به عنوان گزینه ای جذاب در طراحی داخلی مورد توجه قرار گرفته است.  مبل و میزهای فلزی به دلیل زیبایی و دوام محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. با پذیرش اینکه مبل و میزهای چوبی همواره به عنوان یک گزینه خوب باقی می مانند و انتخاب بین استیل و چوب بستگی به سلیقه اشخاص دارد؛ در اینجا به 5 دلیل مهم اشاره می شود که چرا مبل و میز استیل میتواند گزینه بهتری از چوب برای شما باشد. پس در ادامه همراه ما باشید.

1- مبلمان و خصوصا میز استیل بسیار زیبا و شیک است. این را حتی بسیاری از کسانی که از مبل چوبی استفاده میکنند نیز باور دارند. طراحان مبلمان و دکوراسیون داخلی امروزه بسیار روی طراحی مبل و میز استیل کار می کنند تا محصولاتی بسیار زیبا و جذاب راهی خانه های شما کنند. نمونه های این طراحی های بسیار خاص و جذاب را میتوانید در صفحه فروشگاه محصولات هومت ببینید.

 

میز عسلی استیل هومت مدل شارپ

 

2- تمیز کردن مبلمان، صندلی و میز استیل بسیار راحت تر از انواع چوبی آن است. زیرا می توان از هر نوع ماده شوینده شیمیایی بدون نگرانی از آسیب به میز استفاده کرد. همچنین با استفاده از انواع میز استیل، خیالتان از موریانه و ساس نیز راحت می شود.

3-فوق العاده با دوام! البته این شاید یک عیب هم برای مبلمان فلزی باشد که دوام بالای آن شما را حتی بعد از سال ها استفاده ترغیب به تعویض آن نکند و دکوراسیون منزل شما تنوع را تجربه نکند! از شوخی گذشته میز های استیل بسیار محکم و با دوام هستند. به طوری که بسیار از آنها با ضمانت مادام العمر ارائه می شوند(حداقل ما این کار رو میکنیم!). نکته مثبت دیگر اینکه میز های فلزی در صورت خرابی نیز بسیار تمیز تعمیر شده و مثل روز اولشان می شوند.

4- قیمت بالاتر! اگرچه توضیحات قبلی در باره دوام و عمر میز های استیل، قیمت کمی بالاتر آن نسبت به مدل های چوبی را کامل توجیه میکند؛ اما خود مقوله لوکس بودن بحث جداییست که طرفداران خاص خود را دارد. البته گزینه های چوبی بسیار گران هم کم نیستند، اما اگر لوکس پسند هستید، احتمالا نیمه گمشده شما در مبلمان و میز استیل پیدا شود.

5-سازه های میز استیل قابلیت رنگ پذیری و پوشش دهی بسیار بالایی دارند. هرچند که معمولا انواع سیلور(نقره ای) و گلد(طلایی) آنها بیشتر مرسوم و محبوب هستند، مبلمان فلزی قابلیت درآمدن به هر رنگی را به صورت براق و مات دارد. اگر شما جزء کسانی هستید که به رنگ های خاص و تک علاقه دارید؛ احتمالا میز های استیل بهترین انتخاب برای شما باشد.

 

میز غذاخوری استیل هومت مدل پاپیون

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش