نکات و ایده های چیدمان مبل در وسط اتاق

سبک مدرن زمان زیادی را صرف کرده است تا در دنیای هنر پیشرفت کند؛ و سبک معاصر سرانجام به دلیل تقاضا برای مدرنیزه شدن در طراحی داخلی کمرنگ شده است. سبک و طراحی داخلی خانه ها دیگر محدود نیست، بلکه اکنون برای فضاهای مختلف طراحی های متفاوتی ارائه شده است.

برای برآوردن نیاز اساسی روزانه هر یک از اعضای خانواده؛ قابل توجه ترین تغییر اتاق نشیمن است. از این رو، اتاق های نشیمن مدرن دیگر فقط برای پذیرایی از مهمانان استفاده نمی شوند. با توجه به تغییرات در سبک طراحی اتاق های نشیمن، مبلمان در اتاق نشیمن نیز با انواع سنتی آن متفاوت شده است. مبل، به عنوان غول پیکرترین اثاث در اتاق نشیمن، بهتر است در وسط اتاق نشیمن قرار داده شود؛ البته این نیازمند فضای بزرگ در اتاق نشیمن است.

 

 

مبل خود را در وسط اتاق نشیمن بگذارید تا یک فضای نشیمت و ناهارخوری کاملاً باز ایجاد کنید

می توان از مبل به عنوان بهترین جداکننده فضای نشیمن و ناهار خوری استفاده کرد و عملکرد هر دو قسمت را بدون تقسیم فضا از هم جدا کرد. بنابراین، اتاق نشیمن و ناهارخوری بازتر می شود. این را مدنظر قرار دهید که فضای کافی بین میز ناهار خوری و کاناپه وجود داشته باشد تا زمانی که فردی روی صندلی ناهار خوری نزدیک مبل می نشیند به راحتی صندلی را جابجا کند و از میز استفاده کند.

 

 

از قفسه‌ کتاب یا میز تحریر استفاده کنید تا پشت مبل را تبدیل به یک فضای کاربردی کنید

مبل را در وسط اتاق قرار دهید و از دیوار پشت کاناپه فاصله بگیرید. یک  قفسه کتاب می تواند ایده خوبی برای قرار گرفتن کنار دیوار باشد، مخصوصا اگر با یک صندلی همراه باشد تا فضای بیشتری برای اوقات فراغت و فضای مطالعه داشته باشید.

 

 

مبل منحنی می تواند چیدمان اتاق نشیمن را دگرگون کند

مبل منحنی به اتاق نشیمن این امکان را می دهد که بهترین چیدمان نشیمن را داشته باشید. به این صورت که طراحی اتاق نشیمن یک خط دید به سمت یک دیوار ثابت خواهد داشت تا افراد بتوانند در حالی که روی مبل می نشینند به راحتی از تلویزیون یا پروجکتور استفاده کنند.

با این حال، می توانید اتاق نشیمن را به فضایی تبدیل کنید که فقط نیاز های خاص شما را برآورده میکند. اگر از مبل های منحنی در اطراف میز جلو مبلی استفاده کنید، قسمت نشیمن به منطقه مرکزی اتاق نشیمن تبدیل می شود.

 

 

نمایشگاه شخصی خود را در اتاق نشیمن ایجاد کنید

اتاق نشیمن بیشترین استفاده را در کل خانه دارد زیرا هر یک از اعضای خانواده از آن استفاده می کنند. از این رو، اتاق نشیمن به فضای ذخیره سازی زیادی نیاز دارد. انتقال مبل به مرکز اتاق به شما این امکان را می دهد که از کل دیوارهای خود برای چیزهای دیگری استفاده کنید. مثلا کابینت‌های کاملاً بسته می‌توانند اقلام روزمره متعددی مانند اسباب‌بازی‌های کودکان، غذای حیوانات خانگی و غیره را در خود جای دهند. اگر وسائل تزئینی، دکوراتیو و مجموعه‌های کوچک زیادی برای نمایش دارید، آن‌ها را کنار دیوار پشت مبل قرار دهید و از این مجموعه های تزئینی به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید. برای دیدن محصولات هومت برای فضاهای مختلف خانه، صفحه فروشگاه هومِت را ببینید.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش