سبک طراحی مینیمال چیست؟

سبک زندگی یک شخص همیشه زیبایی ظاهری زندگی او را خلق می کند. اگر عاشق یک سبک زندگی ساده و راحت هستید و اصل طلایی طراحی، یعنی «کمترین، بهترین است» را می شناسید، خانه مدرن به سبک مینیمالیستی منزلی مناسب خواهد بود که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد. مینیمالیسم یک سبک طراحی ساده و راهی برای بازگرداندن زندگی به نگرش طبیعی و واقعی زندگی ساده است. این سبک تلاش می‌کند نه تنها ساده باشد و بدون تزئینات زیاد، بلکه کیفیت را برجسته کند و حس بازگشت به طبیعی بودن را به شما بدهد. اگر به سبک های مدرن، معاصر و مینیمالیست و تلفیق آن ها علاقه دارید، از فروشگاه آنلاین هومت دیدن کنید.

 

 میز عسلی استیل هومِت مدل مینیمال
میز عسلی استیل هومِت مدل مینیمال

 

اتاق نشیمن به سبک مینیمال

 

طراحی مینیمالیستی، جزئیات خسته کننده را کنار می گذارد، فضای خالی زیادی و مقدار کمی اثاثیه باقی می گذارد تا حس اسارت ناشی از مواد اضافی را کاهش دهد. با این حال، کاهش ظاهری عناصر یا اجزای مبلمان به این معنی نیست که طراحی ساده تر می شود. طراحی مینیمال بر این نکته تاکید دارد که کمتر بهتر از بیشتر است، و نهایت سادگی را در طراحی، از طریق مبلمان ساده و کاربردی ارائه می دهد تا به زندگی کارآمدتر نزدیک باشد.

 

اتاق خواب به سبک مینیمال

 

تم سفید طراحی داخلی با تمیزی و سادگی خود به منبع الهام مهمی برای سبک مینیمالیسم تبدیل شده است. به عنوان یک رنگ خنثی، سفید قهرمان اصلی فضای داخلی و بهترین انتخاب در این سبک است. رنگ های مختلف را می توان در محیط سفید قرار داد تا روشن تر و شفاف تر به نظر برسد. با رنگ سفید به عنوان رنگ فضای مینیمالیستی، رنگ زمین معمولا به سفید محدود نمی شود و اغلب از مواد طبیعی زیبا یا فرش هایی با رنگ های روشن و خاکستری استفاده می شود. همچنین استفاده از یک فرش رنگارنگ با طرح هندسی برای پوشش قسمتی از سطح کف خانه، انتخاب خوبی است.

 

اتاق خواب به سبک مینیمال

 

از نظر رنگ، استفاده از سفید که یک تون تمیز و خالص برای انجام بسیاری از سنگفرش ها است؛ سیاه و خاکستری به عنوان رنگ های کمکی برای برجسته کردن لایه ها و رنگ های روشن بهاری برای ایجاد تمرکز بصری در این سبک رایج است.

از نظر استفاده از متریال، سبک مینیمالیستی اغلب از مصالح چوبی سبک و ظریف استفاده می کند. همچنین خطوط سیاه ساده و تیز، بافت غنی بتنی دیوار، سنگ مرمر و سایر عناصر را برای ارتقای نمای فضای داخلی و ایجاد جلوه بصری روشن به کار می گیرد.

 

میز بار استیل هومِت مدل پاپیون

 

وسایل ساده و شسته-رُفته با خطوط تیز می توانند به طراحی داخلی مینیمالیستی رنگ ببخشند. طراحی بسیار ساده محصول اغلب حس لوکس بودن را در کنار راحتی القا میکند. اما سادگی به این سادگی ها هم نیست! باید در بسیاری از جنبه ها نکات جزئی مانند متریال و بافت در نظر گرفته شود.

طراحی مینیمالیستی به معنای ارزان نیست بلکه از کالاهای باکیفیت استفاده می کند تا زندگی شما را بهتر کند و از زندگی در خانه با حس راحتی و آزادی لذت ببرید. در پایان مجددا از شما دعوت میکنیم برای دیدن جذاب ترین محصولات ما،از فروشگاه آنلاین هومت دیدن کنید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش