مبل و میز چه رنگی بخریم؟(راهنمای انتخاب رنگ مبل و میز)

جلوه های رنگی در دکوراسیون بسیار مهم است. صرف نظر از اینکه طراحی یا سبک دکوراسیون چه باشد، استفاده از رنگ اشتباه یا ترکیب رنگ اشتباه می تواند تمام کارهایی که انجام داده اید و هزینه هایتان را به هم بزند. انتخاب درست در هنگام انتخاب رنگ برای مبلمان و دکوراسیون منزل خود برای هماهنگی رنگ مبلمان با دیوار و کف یک ضرورت است.

 

 

هنگام تزئین خانه، رنگ ها را می توان به راحتی به دسته هایی تقسیم کرد: رنگ پس زمینه، رنگ تم و رنگ تزئین. سپس رنگ پس زمینه، رنگ تم و رنگ تزئین را به نسبت 6:3:1 ترکیب کنید. به نظر میاد گیجتون کرده باشیم. ادامه مقاله رو بخونید تا بیشتر توضیح بدیم.

 

 

رنگ دیوارها، کف و مبلمان بزرگ خود را به عنوان رنگ پس زمینه در خانه خود در نظر بگیرید. سپس، رنگ مبلمان کوچک مانند میز جلو مبلی، میز ناهار خوری، صندلی، تخت و سایر مبلمان را به عنوان رنگ تم در نظر بگیرید. در نهایت، رنگ های دکوراسیون شما مانند تابلوهای، فرش های کوچک و غیره باید برای بهبود و تعادل تونِ اتاق استفاده شود. در ادامه ایده های انتخاب رنگ برای فضا های مختلف خانه را بررسی میکنیم.

 

1- فضای نشیمن

مبل‌ها، میز تلویزیون و میز جلو مبلی می‌توانند همرنگ، رنگ‌های مشابه یا رنگ‌های متضاد با کف اتاق نشیمن داشته باشند تا جلوه بصری اتاق نشیمن یکپارچه‌تر شود.

 

 

2- فضای پذیرایی

میزها و صندلی‌های ناهار خوری با رنگ‌های گرم باعث آرامش بیشتر افراد می‌شوند و در نتیجه اشتها را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، استفاده از میزها و صندلی‌های ناهارخوری با رنگ سرد برای رستوران ها مناسب تر است و می‌تواند باعث شود که فضای رستوران تمیزتر به نظر برسد.

 

 

3- اتاق خواب

استراحت در اتاق خوابی که گرم و ملایم است راحت تر است. این اتاق ها فضای بهتری را برای افراد ایجاد می کنند تا راحت تر بخوابند. وقتی از تخت‌خواب‌، میزهای کنار تخت و غیره با رنگ سرد استفاده می‌شود، احساس کوچک شدن بصری به اتاق می‌دهند. از سوی دیگر، استفاده از رنگ‌های با تونِ گرم باعث ایجاد حس بزرگی فضا می‌شود.

 

 

هنگام انتخاب رنگ مبلمان، مهم است که بدانید انتخاب مبلمان با رنگ های تزئینی فلزی، حس  لوکس بودن و ظاهری زیبا در خانه ایجاد می کند.(برای خرید میز های فلزی لوکس و شیک ما، صفحه فروشگاه هومِت را ببینید) مبلمان با رنگ اصلی مشکی، سفید و خاکستری برای سبک مینیمال، سبک وابی سابی، سبک صنعتی و بسیاری از سبک های دیگر مناسب است. مبلمان با رنگ چوبی و رنگ گرم اولین وسایلی هستند که در سبک خانه های کشاورزی و سبک چوبی عالی هستند. به طور خلاصه، کاربرد رنگ مناسب و تطابق هماهنگ با رنگ مبلمان نه تنها فضایی زیبا را ایجاد می کند، بلکه جذابیت بی نهایت رنگ را نیز نشان می دهد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش