8 ایده جذاب برای چیدمان میز کنسول در خانه

میز کنسول با میزی است با عمق کم اما می تواند به طرز قابل توجهی فضای زیادی را حتی به کوچکترین اتاق ها اضافه کند. میزهای کنسول می توانند از مینیمال تا بسیار لوکس از نظر طراحی و ظاهر متفاوت باشند که آنها را برای فضاهایی با هر سبکی مناسب می کند. اگر هنوز نمی‌دانید چرا یا چگونه میز کنسول را به وسایل خانه خود اضافه کنید، به خواندن این مقاله ادامه دهید. ما 8 ایده چیدمان میز کنسول را جمع‌آوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم؛ تصمیم بگیرید که میز کنسول را کجا قرار دهید و چگونه آن را تزئین کنید. برای دیدن مدل های مختلف و بی نهایت جذاب میز کنسول های هومِت، از صفحه فروشگاه هومِت بازدید کنید.

 

چیدمان میز کنسول در خانه

 

1. کنار درب ورودی خانه

 

چیدمان میز کنسول در ورودی خانه
چیدمان میز کنسول در ورودی خانه

 

یکی از رایج ترین و مفیدترین مکان ها برای چیدمان میز کنسول، سرسرا است. میز کنسول که در کنار درب ورودی قرار می گیرد، می تواند فضای بسیار مورد نیاز را برای کلیدها، کلاه ها، روسری ها و سایر اقلام متفرقه فراهم کند. وقتی میز کنسول تزئین می شود، می تواند با پیش نمایشی از سبک خانه شما به مهمانان خوش آمد بگوید و کیفیتی دوست داشتنی و زنده به خانه شما بیافزاید. ما توصیه می کنیم یک آینه دیواری را بالای میز کنسول ورودی خود آویزان کنید - این آینه نه تنها فضای خالی بالای میز را پر می کند، بلکه مکانی را نیز به شما می دهد تا قبل از خروج از خانه ظاهر خود را تغییر دهید.

 

2. به عنوان یک میز بار

 

چیدمان میز کنسول به عنوان یک میز بار
چیدمان میز کنسول به عنوان یک میز بار

 

میز های بار، مملو از مجموعه ای از نوشیدنی ها و ظروف شیشه های پر زرق و برق، بهترین گزینه در سرگرمی های خانگی هستند. از آنجایی که میزهای کنسول بسیار باریک هستند و در عین حال فضای قابل توجهی برای ذخیره سازی سطحی ارائه می دهند، میزهای کنسول به عنوان میز بار برای فضا های کوچک عالی هستند. ظروف نوشیدنی ظریف و بهترین نوشیدنی های خود را در بالا و نوشیدنی ها و ظروف غذاخوری اضافی را در پایین قرار دهید.

 

3. زرق و برق!

 

میز کنسول، زرق و برق خانه
میز کنسول، زرق و برق خانه

 

میز کنسول با تم طلایی می تواند همان قطعه ای باشد که اتاق پذیرایی جذاب شما منتظر آن بوده است. یک میز کنسول طلایی پر زرق و برق که با تزئیناتی مانند یک یا دو چراغ رومیزی تزیین شده است، می تواند لایه دیگری از لوکس بودن را به خانه شما اضافه کند. اگر یک آینه زرق و برق دار را بالای آن نصب کنید. این لوکس بودن دو چندان می شود.

 

4. پشت مبل

 

چیدمان میز کنسول در پشت مبل
چیدمان میز کنسول در پشت مبل

 

مهمانانتان از داشتن سطحی که بتوانند در زمان حضور در خانه شما، وسایل خود را روی آن قرار دهند، شگفت زده خواهند شد. میزهای عسلی عالی هستند، اما آنهایی که در قسمت وسط مبل می نشینند، نمی توانند از آن استفاده کنند. این ایده میز کنسول مخصوصاً زمانی مفید است که می خواهید فضای مرده پشت مبل را پر کنید و کاری کنید که فضای بیشتری از اتاق پذیرایی شما اشغال شود.

 

5. به عنوان طاقچه

 

میز کنسول به جای طاقچه
چیدمان میز کنسول به جای طاقچه

 

اگر اتاق پذیرایی شما یک دیوار بزرگ و خالی دارد که نمی دانید چگونه آن را تزئین کنید، میز کنسول می تواند راه حل مناسبی باشد. به سادگی یک میز کنسول را که با یک آینه دیواری بزرگ یا یک قطعه نقاشی دیواری بزرگ جذاب تر شده است، جلو دیوار بزرگ خالی خانه خود قرار دهید. به کتاب ها، شمع ها، گلدان های پر از گل و موارد دیگر فکر کنید. یک میز کنسول با تزیین خوب به دیزاین شیک و همچنین پرکردن فضا کمک می کند، به خصوص اگر اتاق پذیرایی بزرگی دارید.

 

6. به عنوان وسیله ای کاربردی در فضای غذا خوری

 

میز کنسول، کاربردی در فضای غذا خوری
میز کنسول، کاربردی در فضای غذا خوری

 

با قرار دادن دستمال‌ها، ظروف یا وسایل دیگر مربوط به پذیرایی از مهمانان در میز کنسول اتاق پذیرایی، از زحمت بازگشت به آشپزخانه خود خلاص شوید. مشابه دیگر ایده‌های میز کنسول ما، یک میز کنسول فضای غذاخوری همراه با یک قطعه بزرگ نقاشی دیواری یا یک آینه دیواری می‌تواند به پر کردن فضای خالی کمک کند و در عین حال فضای مورد نیاز را برای ذخیره سازی فراهم کند. میز کنسول همچنین مکان مناسبی برای نگه داشتن وسایل تزئینی روی میز ناهار خوری و رومیزی در زمان غذا خوردن است.

 

7. به عنوان میز کار

 

چیدمان میز کنسول به عنوان میز کار
چیدمان میز کنسول به عنوان میز کار

 

اگر به دنبال یک ایده جالب برای صرفه جویی در فضا هستید، میز کنسول راه حلی برای شماست. طراحی ساده و جمع و جور یک میز کنسول، آن را به گزینه مناسبی برای میز کار در فضاهای کوچکتر تبدیل کرده است. قفسه های میز، می توانند فضای ذخیره سازی مناسبی را برای نیازهای اولیه میز شما فراهم کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که بسیاری از میزهای کنسول عمق کمتری از 60 سانتی متر دارند، بنابراین اگر به فضای زیادی برای کار نیاز دارید، ممکن است میز کنسول فضای کافی را برای شما فراهم نکند.

 

8. به عنوان میز آرایش

 

میز کنسول به عنوان میز آرایش
چیدمان میز کنسول به عنوان میز آرایش

 

اگر میز آرایش های معمول برای فضای اتاق خواب شما کمی بزرگ است، به جای آن میز کنسول را انتخاب کنید. میز کنسول در کنار آینه دیواری می تواند جایگزین مناسبی برای میز آرایش باشد. سطح میز کنسول حتی ممکن است فضای کافی برای لامپ ها و دکورهای دیگر داشته باشد.

این توضیحات برای وقتی است که شما از فروشگاه دیگری خرید می کنید. با خرید از هومِت، نیازی به استفاده از یک میز به جای میز دیگر نیست. شما می توانید تمام مدل های هومِت را با ابعاد و شکل دلخواه و سفارشی خود برای هر استفاده ای سفارش دهید. برای دیدن مدل های شیک و جذاب ما، از صفحه فروشگاه هومِت بازدید کنید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش