اندازه استاندارد میز جلو مبلی(راهنمای خرید میز جلو مبلی)

وقت آن رسیده است که در مورد موضوعی صحبت کنیم که برای بسیاری از مردم در هنگام خرید مبلمان بسیار مهم است و آن هم چیزی نیست جز ابعاد مناسب و استاندارد یک میز جلو مبلی. یک میز جلو مبلی با طراحی پیچیده نه تنها به عنوان یک مبلمان کاربردی است، بلکه یک قطعه هنری و البته تزئینی است؛ که زیبایی اتاق و سلیقه صاحب خانه را به رخ می کشد. میزهای جلو مبلی در اندازه های مختلف وجود دارند که هم در سالن های عمومی و هم در منازل استفاده می شوند. آنها در شکل ها، اندازه ها و ارتفاع های مختلف هستند. از این رو، انتخاب مناسب با فضا ضروری است. در هومِت، ما علاوه بر مدل های مختلف میز جلو مبلی با ابعاد استاندارد، این امکان رو داریم که هر شکل میزی رو با ابعاد سفارشی شما بسازیم و تقدیمتون کنیم. پس اگه میز با ابعاد سفارشی میخواهید، همین الان به صفحه فروشگاه هومِت سر بزنید.

 

 

به عنوان یک تکه مبلمان روزمره در خانه، سبک و ابعاد هر میز جلو مبلی که انتخاب می‌کنید باید با سایر مبلمان در اتاقی که نگهداری می‌شود تناسب داشته باشد. مناسب ترین گزینه، ممکن است انتخاب اندازه میز بر اساس اندازه مبل باشد. با این حال، طول میز جلو مبلی شما نباید از دو سوم طول کل مبل شما بیشتر شود. استفاده از این فرمول به نشان دادن هماهنگی در چیدمان مبلمان شما کمک می کند و در عین حال فضای پای بیشتری در اطراف میز جلو مبلی ایجاد می کند.

 

 

میزهای 80*80 سانتی متری و میزهای مستطیلی 60*120 سانتی متری رایج ترین انواع میز جلو مبلی هستند. توصیه می‌شود که عرض میز جلو مبلی شما کمتر از 60 سانتی متر نباشد تا از کوچک‌تر شدن بیش از حد فضای کاربردی میز شما جلوگیری شود. همچنین ارتفاع نشیمن مبل با ارتفاع میز جلو مبلی شما باید متناسب باشد و میز باید به اندازه ای راحت باشد که فرد بتواند به راحتی از آن استفاده کند. می توانید ارتفاع نشیمن مبل خود را اندازه بگیرید و سپس میز جلو مبلی با همان ارتفاع یا ارتفاع کمی کمتر از نشیمن مبل انتخاب کنید.

 

 

شکل میز جلو مبلی بستگی به این دارد که شما برای چه کاری از آن استفاده می کنید و چگونه از آن استفاده می کنید. میز جلو مبلی گرد، برای نوشیدن و گپ زدن مناسب است، در حالی که میز جلو مبلی مستطیلی شکل رسمی تر است. میز با اشکال پیچیده تر می تواند حس هنری اتاق را تقویت کند و حتی می توان چیزی روی آن نگذاشت و فقط برای زیبایی خانه از آن استفاده کرد. در صفحه فروشگاه هومِت، می تونید میز با شکل های مختلف و بسیار شیک رو ببینید و به خونتون اضافه کنید. از شکل های ساده و مینیمال تا شکل های پیچیده و هنری.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش